2008. március 25., kedd

Valami könnyűt szeretnék...

Véget ért a húsvéti (tor)túra. Alapos vendégjárás után, könnyítés képpen hétfőn Anyukámék láttak vendégül bennünket. Az ételekről majd késöbb:-))

Nálunk viszont addig nagy volt a jövés-menés, voltunk két napon át, tizen. Volt ám itt minden, pincepörkölt, mézes-mázos sült csülök, vörösboros-szarvas pörkölt, sonka és kalács hegyek, gulyás leves, túrós tészta, húsleves tyúkból, és sok-sok sütemény....
Szóval csak "gyenge, kímélő" ételek voltak az asztalon (hogy én tegnap milyen szomjas voltam!!).

A sok sonkás-hagymás-kalácsos reggeli után ma reggelre valami könnyű egyszerű reggelire vágytam.


Juhtúrós körözött:
1/2 kg túró, 20 dkg juhtúró, 4-5 ek tejföl, 2 újhagyma, 1 tk szárított metélőhagyma, 1/4 kaliforniai paprika, 1/2 tv paprika, só, bors, egy kis pirosparika.

A túrókat villával összetörtem, a zöldségeket apróra vágtam, és a tejföllel habosra kevertem. Só, bors, és egy késhegynyi pirosparika, majd az egészet jól kikevertem.




Miután ez azért tekintélyes mennyiség, így vettem ki egy tálkába, a többit pedig elraktároztam a hűtőbe. Egy főtt tojást cikkekre vágtam, és egy (bolti)kiflivel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin