2008. február 19., kedd

Kolbászos táska

Kaptam valamelyik nap az egyik barátomtól egy mailt, benne egy BesenyősPistaBácsis videó klippel. Megnéztem, mert nagyon imádom, és ilyenkor mindig az a jelenet ugrik be, amikor rikkant egyet, és egy marék túrót ken egy retikülre, és kiabál: nesze Maorgit túrós táska:-))
Nem tudom miért de mindig ez ugrik be. Meg a táska. Tehát táskát kell csinálnom, mert az vagyok ehetnék. Huuhh ez aztán magyaros vót.
Táska: töltött kelt tészta ( de mivel? ), gyors leltár a hűtőben, van sajt, lecsó kolbász ( a túlélő készlet része:-)) ), kukorica, újhagyma, fehér hagyma.....



Készítettem egy tölteléket: 1 tubus natúr krémsajt, 1/2 doboz kukorica, 40 dkg lecsó kolbász, 2 szál újhagyma, 1/2 fej fehér hagyma.

Kolbászt és a fehér hagyma kis kockákra, az új hagymát vékony karikákra szeltem. Összekevertem és elraktam a hidegre, hogy érjenek össze az ízek.


Raktam fel a kenyérsütőbe egy alap tésztát, ami akár lehetne kenyér tészta is.

Tészta (24 db-hoz):

2 ek olíva olaj, 1 ek cukor, 1 ek só, 4 dkg vaj, 3,8 dl víz, 10 dkg rétes liszt, 16 dkg teljes kiörlésű bio liszt, 40 dkg sima liszt, 7 gr szárított élesztő, a kenéshez 1 tojás felverve

tészta program 1 ó 50 perc.


Ha kész, két részre veszem, kinyújtom, felosztom 12 kockára, mindegyikbe teszek 1/2 ek tölteléket, vízzel megkenem a szélét, és ráhajtom, alaposan lenyomom. Egyenletesen elosztva tepsire teszem, megkenem, és kelesztem kb. 20 percet.

Előmelegített sütőben 220 c-on, 30 perc alatt megsütöm ( 3 fordulóban tudtam kisütni, de addig megnéztem a bostoni halottkémeket )



Ha egy kicsit szervezettebb vagyok még egy mártogatóst is csinálhattam volna hozzá, így csak a standard ketchup-majonéz maradt. És a szokásos kérdés: vihetek holnap ilyet? hátha marad:-))

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin