2008. január 24., csütörtök

TonCsi Update by Pannicica:-))



Íme szerző társam Pannicica/Viki ( részt vett már a karácsonyi almás-narancsos lekvár készítésében is, sőt Ő találta és adta át az eredeti a receptet, köszike )

Szerkesztve a levélke, amit mellékelt, bocsi de a személyes részét kivettem:




"Tegnap este, ahogy mondtam is, TonCsi sült minálunk :))) Fagyasztott tésztát kaptam, ami három részre volt osztva, így egészen kicsiny, fornettis falatkákat gyártottam belőle.

Míg sült, az uram 5 percenként kérdezte, mikor lesz már kész, és alig várta, hogy hűljön picit :)) Aztán hozzáláttunk, fantasztikusan finom! Magunk közé tettük a tele tálat, és nem bírtuk volna abbahagyni… Csak úgy csúszott lefele, hozzá hűvös fehérbor, hmmmmm. Szakvélemény: ha jönnek vendégek, ilyet kell süssek, de kétszer ennyit!

Finomat alkottunk :)))"



max kommentje: érdem teljesen a Tiéd, én csak max-osítottam, gratulálok, remélem sokat emlegetik készítés közben. Köszönöm hogy szerepelhettem vele a VKF! XII-n.
Photo: by Pannicica/2008

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin