2007. október 4., csütörtök

Kerti party2


a Kenyér és a terített asztal:



Eljött a nap, összepakoltam a sütős dolgokat és irány a munka!

Eredeti boronatárcsa, de az idő hiánya miatt gáz égővel. Összeállítottuk, és begyújtottuk. Kicsi olaj az aljába, és melegítve addig míg nem kezd füstölni a tárcsa. Kezdőthet a móka, mehet a husika a sütőre, ( fontos hogy az ilyen pácnál a szósz nagy része ráég a tárcsára, ezért kell forrónak lennie ), először egy kicsit bemártom a bőrős felével lefelé a középen levő forró olajba, majd a közepére teszem, és itt adiig sütöm mozgatva a csipesszel, míg a széle nem kezd fehéredni, majd megfordítva de már kijjeb a széléhez hogy ne égjen hanem szépen süljön.



Oldalanként kb5-8 perc, de sok függ a hús vastagságától, és mennyivel előbb vettük ki hidegről ( célszerű 1/2-3/4 órával a sütés előtt.



Először a mustáros husikat, utána a ketchuposokat. Lejjeb vettem az energiát, jöhet a májacska. Alaposan lecsöpögtetve, ezt is bele az olajba, és ezt mindjárt a szélére, hogy ne égjen, Sűrün forgatva alaposan átsütöm, és hogy biztos legyek a dologba, egy májat leveszek és megvágom hogy lássam milyen a belseje. Csodálom azokat a fickókat akik megérzésre sütik félig nyersre a kaját ( ettem már sok ilyen ételt) én szeretek biztosra menni:) és majd én eszem azt ami vágott.



Biztos feltünt hogy sehol nem használtam sót. A pácolásnál vizet venne el, kiszáradna a hús, meg amúgy is sokat eszünk belőle ( elárulom hogy csak a májat sóztuk, a husi tökéletesen megfelelt mindenkinek ), a máj pedig 4 lábú állat mája azt csak evéskor sózzuk ( a 2 lábuét pedig sütés közben ). Pontosan olyan lett minden ahogy szerettem volna, és mindenkinek ízlett minden, jót ettünk és jól éreztük magunkat, még van idén pár szép napos idő, süssetek egy jót.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin