2008. február 27., szerda

Válasz Horasz körkérdésére:-))

Megkeresett Horasz kolléga körkérdése, mert nem kapott retket:-))
Próbáltam vígasztalni azzal a népi mondókával, amivel Szüleim mindig kisérték a reggelihez fogyasztott retkemet:

A retek: reggel méreg, délben étek, este orvosság.
Most még fokoznám a komolytalanságomat azzal hogy gyorsan elővettem Neki egy szép tavaszi terítéket, hátha ettől felvidul:-))


Szóval komolyodjunk, megpróbálom megfogalmazni a válaszomat.
Azt hiszem ezzel a tavaszi zöldség dologgal egy kicsit át vagyunk verve. Hiszen a multiknál, de a nagyobb zöldségeseknél folymatosan lehet kapni szép mosolygós paprikát, paradicsomot, újhagymát, retket..stb, szóval minden olyant ami egy kicsit a friss zöldségekre emlékeztet. Aztán hogy az íze mire emlékeztet az egy teljesen más kérdés.
Elmesélem itt is, hogy a múlt héten nagyon szép cseresznye retket vettem az isparban. Belekalkulátam a közelgő saliba, de másnapra leeresztett mint a lufi:-((
Tehát tisztelt Kollégám, én azt gondolom hogy nem kötöm a tavaszt semmilyen zöldség megjelenéséhez, hanem ahhoz, amikor elkezdek vágyódni a "zöldíz" után.
Ez kb. február 2/3-a, de már valentin napja környékétől kívánom.
Azt gondolom hogy ha egy kicsit jól körül nézek, akkor nagyon sok olyan ételt csináltam a télen is, ami egy kicsit sugalta a tavaszt, a frissességet.
Az igazi választó vonal nekem mindig húsvét, hiszen ekkor kezdődik a szezonális munkánk, és akkor kezdjük kipróbálni a télen kitalált dolgokat, recepteket.
Tehát kedves Horasz kollégám, bízton állíthatom Neked, már tavasz van.
Ne csüggedj, meg lesz az a retek, ha nem akkor küldfénypost:-))

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin